Jump to content

Pentru eventualele buguri la tema, contactati-l pe @putty :) 

Sign in to follow this  
Fuji

Cerere Admin/Mod. G Fuji

Recommended Posts

1. Cum te numești? Câți ani ai? Din ce oraș ești? Descrie-te în câteva cuvinte și lasă-ne o modalitate de contact.
    Pai, sa încep cu începutul, Ma numesc Lăcătuș Răzvan, Ploiești, 17 ani, momentan sunt elev la un liceu cu profil economic și am început sa fac niște cursuri pentru programare, neinteresandu-ma prea mult școală știind ca nu prea te ajuta mai nimic am încercat sa acord mai mult timp lucrurilor care ma pasionează și ma vor ajuta cândva, momentan ma ocup cu realizarea unor proiecte la comanda precum ar fi : bannere, avatare sau vânzarea de conturi pentru diferite platforme precum Steam / Origin / uPlay / EpicGames și crearea texturilor și a mapelor pentru VRChat reușind sa câștig ceva. 
  2. De ce dorești acest grad? Consideri că ai experiența necesară exercitării acestui acces?
    Pai, văzând ca este la început are nevoie de un Staff capabil pentru a tine comunitatea "în picioare" pentru o durata lunga de timp, și da, am mai fost moderator / admin pe alte comunități prefer sa nu dau nume pentru a nu face reclama și sunt capabil sa duc o sarcina pana la capăt și sunt responsabil pentru orice lucru făcut gresit/corect și îmi asum "pedeapsa" 
  3. Pe ce secțiune ți-ai dori să activezi în principal și de ce? Faci parte dintr-un proiect anume? Oferă-ne câteva detalii.
     Pai, devenind Mod. G sau Admin am posibilitatea de a modera topicurile și forumurile 
  4. Cât timp petreci pe forum?
    Pot acorda între 3-4 ore zilnice forumului chiar și mai mult dacă este nevoie. 
  5. Ai avut vreun conflict cu un membru din Administrația Top-GaminG(dacă "da", cu cine?)? Ce părere ai despre administrație și ce ai schimba?
    Momentan fiind nou nu am "reușit" sa creez un conflict cu un membru din Staff sau altcineva dar nici nu intenționez sa fac asta pe viitor iar momentan nu am o părere legata de Staff.