Jump to content
Atenție
  • Important
  • Suntem in căutare de staff capabil și cu experiență, mai multe detalii pe TS.TOP-GAMING.RO ! Deții un server de gaming (indiferent de mod sau joc) ? Atunci alătură-te nouă!
Sign in to follow this  
Puby λ #

[MODEL]Cum postam corect o problema?

Recommended Posts

Din cauza topic-urilor deschise degeaba sau "prost-gandite" am decis sa constitui un fel de regulament si un model de postare, care va fi aplicat pe absolut toti utilizatorii forumului care posteaza aici.Va rog sa cititi si sa respectati urmatoarele indicatii/reguli:
1. Inainte de a posta o asa-zisa "problema", rugamintea e sa cautati mai intai pe internet.Dupa ce-l stoarceti de informatii si observati ca nimic nu a ajutat, cautati si in sectiunea asta, si vedeti daca cineva a intampinat aceeasi problema si a reusit sa solutioneze sau a primit opinii pentru rezolvare; daca nu v-a folosit nici una din cele doua variante, puteti sa deschideti un topic.

2. Atunci cand deschideti un topic, in descrierea problemei oferiti cat mai multe detalii; specificati tot ce credeti ca e important si neimportant, orice detaliu adus ajuta intr-un fel sau altul; si desigur precizati TOT ce ati incercat insa nu a avut efectul dorit.Prin chestia asta, trebuie sa intelegeti ca orice lucru care tine de partea asta, poate avea o rezolvare neasteptata; din cauza asta iubim tehnologia, corect? De altfel, va precizez mai jos un model optional prin care ati putea sa va definiti mai corect problema:
 

  Quote
Tip Software:
Windows: (ex.XP/ 7 / 8 etc....)
Soft Folosit: (ex.Vegas 11)
Problema: (Descrie in cateva cuvinte problema)
Screenshot: (E binevenit oricand, mai ales cand apare o eroare.)
Incercari pentru rezolvare: (Ceea ce ati incercat insa nu ati reusit sa solutionati)

 

 

  Quote
Tip Hardware:
Configuratie: (Componentele calculatorului vostru)
Durata de timp de cand intampinati problema: (In ce moment a aparut respectiva problema)
Problema: (Descrie in cateva cuvinte problema)
Simptome: (Consecinte alte problemei)
Incercari pentru rezolvare: (Ceea ce ati incercat insa nu ati reusit sa solutionati)

 

 

In cazul in care nu va pricepeti sau daca nu intelegeti anumite etape de rezolvare, intrebati cum se procedeaza si vi se va raspunde instant.

3. Daca solutionati singuri sau cu ajutorul unui post facut de un membru, sunteti rugati (ca sa nu spun obligati) sa precizati rezolvarea.(aveti functia de "Best Answer" pentru un raspuns bun dat de un membru) Prin asta, dati dovada ca sunteti capabili sa actionati si pe sentimentul de ajutorare reciproca, ca sa nu mai spun ca vi se face voua un bine si sunteti pusi intr-o lumina favorabila.

4. Cei care posteaza in topic-uri sunt rugati sa abordeze cu precizie problema respectivului, si sa nu faca post-uri al caror continut sa fie identic cu al celui care si-a spus opinia inaintea lui fara niciun argument adus in plus.De asemenea, post-urile de genul: "arunca calculatorul pe geam"; "ia un alt calculator", vor fi sanctionate conform regulamentului intern.
Cel mai important e sa tratati sectiunea cu seriozitate, si sa nu postati daca nu aveti nimic de zis referitor la respectiva problema.

Orice topic care nu prezinta detalii asupra respectivei probleme aparute, in ciuda faptului ca un Moderator v-a precizat asta, va fi inchis (ma refer doar la topic-urile generice: "am o problema cu Mozilla Firefox ma puteti ajuta?"); la fel se va intampla si cu topic-urile in care va incepe asa-zisul "fenomen" de off-topic.

 

5. Incercati sa fiti realisti si sa nu cereti imposibilul, si anume daca nu ati primit un raspuns in decurs de 72h e de ajuns sa dati un simplu "up" si problema voastra va urca peste celelalte fiind evidentiata.

Va rog sa evitati posturile de genul: "haide frate odata, cineva?"; "am facut topicul degeaba" s.a.m.d deoarece sunt considerate post-hunt de mine si veti fi sanctionati.

 

6. Echipa IT Helper nu e obligata sa ofere asistenta pe serverul nostru de ts3 (anume ts.indungi.ro) , de asemenea nu oferim asistenta prin intermediul programului TeamViewer. Daca totusi un membru al echipei procedeaza in acest mod, o face pe propria raspundere. Nu suntem raspunzatori de comentariile voastre negative referitoare la solutionarea respectivei probleme.

 

 

#UPDATE

 

TOATE TOPICURILE CARE SUNT MAI VECHI DE 2 SAPT SI NU AU ACTIVITATE ( INTERES DIN PARTEA INITIATORULUI SI/SAU REPLY-URI FOLOSITOARE ) VOR FI INCHISE !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...